marți, 15 iulie 2008

Zapp

Am primit de la D. filmul lui C Mungiu - Zapping, pe care l-am vazut dintr-o suflare.. Desi ceva ma retinea, cand i-am vazut numele, n-am ascultat instinctul si l-am urmarit..
Mare greseala, caci mi-a facut niste nervi de toata dimineata m-am certat cu toti din casa... Am retinut ideea principala, TV= Big Brother, insa modul in care a fost facut filmul, faptul ca a recurs la niste efecte vulgare, mitocania si scena sexului intr-un dormitor cu inca 50 de paturi, atat de tare m-au intors pe dos, ca mi-am urat sa nu mai vad vreodata vreun film al lui.. Si de fapt, mai toate filmele de dupa revolutie incearca sa sensibilizeze prin imagini socante, pline de grotesc, de parca n-a mai ramas nimic frumos de scos din tolba romanilor, decat injuraturi, promiscuitate si sex liber oriunde, cu oricine.. Dupa asta mi-am spus - prefer filmele rusesti, si alea romanesti de pe vremea lui Ceasca... Sau fara filme deloc!

Niciun comentariu: